wtorek, 24 kwietnia 2012

Telegram na ślub inaczej



10 komentarzy:

  1. W rzeczywistości wygląda ciekawiej, muszę popracować nad techniką robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam jak wygląda w rzeczywistości - jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie jaką treść życzeń zawrzeć najlepiej do takiej formy telegramu... bardzo podoba mi się takie rozwiązanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Na środkowym kwadracie wklejam dowolnie wybrane życzenia oraz kto je składa. natomiast na bocznych ściankach mam dwie wersje:1.( ta na zdjęciu)każda ścianka to kieszonka na pieniądze, a więc adekwatnie pod kwiatkami napis : na przyjemności, pod babeczką - na słodkości 2.jeśli nie dajemy kasy to ja piszę tak jakby ciąg dalszy życzeń czyli samych przyjemności, dużo słodkosci, dalekich podrózy, dużo miłosci w zależnosci od osobowości pary młodej. mam nadzieję,że troszę pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można coś takiego kupić? i za ile? naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie robótki to moja pasja i "produkuję" je dla znajomych, tylko za zwrot poniesionych kosztów. Jeśli mieszkasz w Inowrocławiu lub okolicach wyjatkowo i z przyjemnościa zrobię taką kartkę dla Ciebie.

      Usuń
    2. Dziękuję za tą propozycję, jednak mieszkam w Poznaniu, więc pozostaje mi już tylko szczerze pogratulować talentu :) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń